گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند

ساخت وبلاگ

از ثبت مارک چه می دانید؟ آیا از اهمیت و مزایای آن اطلاعاتی دارید؟ چقدر می‌خواهید در کسب و کارتان پیروز شوید؟ به تاءمل تبلیغات خویش هستید؟
در صورتی‌که به تفکر این می باشید که یک کسب و کار و یک گروه چیره رویه بیندازید , حتما می بایست به ثبت مارک خودتان تاءمل کرده باشید . به حیث شما چرا مارک میتواند در کسب و کار اهمیت داشته باشد؟ آیا هزینه کردن برای آن حتمی است؟
کسب و کاری غالب است که به صورت تمامی جانبه و ماهر با برنامه به پیشبرد هدف ها خویش بپردازد . از راهکار هایی که قادر است کمپانی را پیروز نماید , ثبت مارک شرکتی هست . اما ثبت کردن مارک جور بندی های متمایز دارااست که یکی آنان دسته شرکتی است .
مارک در واقع یک نشان , اسم و یا این که شعار هست که نام و نشان تیم شمارا برای دیگر گروه ها و یا این که مشتریانتان واضح تولید میکند . مطلقا برندسازی غالب می‌تواند به ارتقاء فروش سرویس ها و کالای شما یاری دهد , چرا‌که زمانی برندتان ماهر شد , مردمان خودشان برای خرید کالاهای شما سوای مخارج تبلیغ مازاد , مبادرت می نمایند .
ثبت گام به گام برند به شما بدون شک امداد می نماید که بین تمامی چشم گردید . در واقع مارک همانند پرچمی است که در بین انبوهی از جمعیت برافراشته میگردد . مردمان شما‌را میبینند و در راستای شما جذب میشوند .
یکی مزایایی که ثبت مارک داراست این است که شما در آتی از دید حقوقی با ایراد مواجه نخواهید شد . به دلیل آنکه در حالتی که برندتان ثبت نشده باشد , میتوانند با مبادرت کردن درمقابل شما , نقص‌ ساز شوند .
ولی چه‌گونه بی دردسر برندمان را ثبت کنیم؟
برای این کار می بایست کار را به چابکدست سپرد . ثبت مارک بایستی به صورت اصولی صورت بگیرد و شما نیز ممکن است زمانی برای این کار نداشته باشید . پس میتوانید از موسسه مجرب امداد بگیرید .
موسسه کارآزموده ارقام با فایده گیری از تجربیات ۲۶ ساله کارشناسان چابکدست در مورد ثبت کمپانی و ثبت مارک به مشتریان خویش سرویس رسانی میکند و از این رو بضاعت و توان انجام همه کارها با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن را دارا است .

 

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : به چه اندازه در مورد ثبت لوگو و برند اطلاعات دارید؟, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 269 تاريخ : ساعت: 20:33

آرم تجاری آدرس است که میتواند کالاهای تولیدی یا این که سرویس ها بیان شده به وسیله یک شخص/بنگاه را از کالاها یا این که سرویس ها بقیه بنگاه‌ها با افراد مختلفی کند . الف ـ نماد یعنی هر نشان قابل رؤیتی که بتواند کالاها یا این که سرویس ها افراد حقیقی وواقعی یا این که حقوقی را از نیز مختلفی سازد . ب ـ نماد جمعی یعنی هر نشان قابل رؤیتی که باعنوان آرم جمعی در اظهارنامه ثبت معرفی شود و بتواند مبدأ و یا این که هرگونه خصوصیات دیگر مثل کیفیت متاع یاخدمات افراد حقیقی وواقعی و حقوقی را که از این نشان زیر آنالیز صاحب نشانه ثبت شده جمعی استعمال میکنند متفاوتی سازد . ج ـ اسم تجارتی یعنی نام یا این که عنوانی که معرف و مشخص‌کننده فرد حقیقی و واقعی یاحقوقی باشد . مدارک ضروری جهت ثبت نشانه تجاری و ثبت مارک اثاثیه یدکی : اظهار طومار ثبت نماد تجاری . ورژن دارای اهمیت یا این که رونوشت سند شده وکالتنامه , در حالتی که که تقاضا بوسیله وکیل به فعالیت آید . ارائه روستا مثال از آرم تجاری به صورت گرافیکی که با نشانه روی اظهارنامه یکسان بوده و بعدها آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد . در صورتی‌که نماد تجاری سه بعدی باشد بایستی مثال های گرافیکی و تصویر دو بعدی آن روی صفحه حتما ارائه شود . مدارک مرتبط با حق تقدم بایستی هم‌زمان با اظهار طومار و یا این که حداکثر تا 15 روز ارائه شود . ارائه مدرکی که نشان دهنده عمل شما در آن مسئله باشد . مدارک مثبت نام‌و‌نشان درخواست کننده . رسید مرتبط با پرداخت مخارج رسمی . مدارک نمایندگی رسمی , در‌حالتی که که تقاضا بوسیله وکیل به فعالیت آید . نکات و مزایای ثبت مارک اسباب و اثاث یدکی : نشانه تجاری سبب به رسمیت شناختن سرویس ها و رونق بخشیدن به صلاح اقتصادی صاحب و مالک آن مارک در تراز دربین المللی میشود همینطور حفاظت از نماد تجاری و مارک بازدارنده عملکرد رقیبان غیر منصف , نظیر متقلبان , برای به کار گیری از آرم تجاری برای فروش محصول ها و کالاهای کیفیت خوب و مرغوبیت کمتر میشود که‌این کار تجارت در بین المللی را راحت و مطمعن خیس می کند .

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 275 تاريخ : ساعت: 1:38

شرایط و طرز ثبت مارک اسباب یدکی آرم تجاری یا این که مارک از مواقعی است که اسم , نشان , طرح , نشانه یا این که ترکیبی از آن ها را نشان میدهد . نیز چنین با ثبت مارک میتوانید تولید ها و یا این که کالاهای خویش را از دیگر رقبا مختلفی فرمائید . با این کار اعتماد سازی , افزایش کیفیت و تلاش خوب تر جنس را به مصرف کننده نشان میدهید . ثبت مارک اسباب یدکی یکی موردها واجب به ثبت برای کار انحصاری هست آرم تجاری آدرس است از جمله تصویر , رقم , کلام , مهر و غیره و یا این که ترکیبی از این ها که سبب متفاوتی شدن محصول ها , متاع ها و یا این که سرویس ها یک فرد , کمپانی و یا این که یک اداره مدنی یا این که فردی از دیگر موسسه ها و سازمانهای حریف تجارتی میشود . نشانه تجاری وسیله ای است که به تاجر یا این که خالق مال اذن می‌دهد اجناس خویش را از اجناس سایرین مشخص و معلوم سازد , همینطور یک آرم تجاری عالی بایستی موجب منحرف شدن مشتریان نشود درضمن بایستی از سایر نشانه های تجاری متفاوتی بوده و ابتکاری باشد . آرم تجاری که به ثبت رسیده است تا 10 سال اعتبار خواهد داشت با پایان اعتبار آن مالک آرم تجاری گشوده نیز می‌تواند به بازه زمانی 10 سال دیگر آن را تمدید نماید . در شرایطی‌که درخواستی مبتنی بر تمدید نشانه تجاری از سوی صاحب و مالک نماد تجاری داده نشود در طی 6 ماه آتی در صورت خواهش بایستی جریمه آن را بپردازد تا مجدد آن نماد دارای اعتبار گردد در غیر این صورت آرم تجاری به کلی ساقط خواهد شد . در‌حالتی که فردی اذن استعمال از مارک خویش را بخواهد به فرد دیگری بدهد این کار را بایستی در سازمان ثبت مالکیت صنعتی با به ثبت رساندن انجام دهد .

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 263 تاريخ : ساعت: 1:37

ثبت کمپانی سهامی یگانه ثبت کمپانی سهامی یگانه در حوزه شرکت ها سهامی میباشند که کمپانی سهامی که خویش به دو مدل ثبت کمپانی سهامی عام و ثبت کمپانی سهامی یگانه تقسیم می شود . صورت حقوقی موسسات بزرگ صنعتی یا این که تجارتی , مثل : ذوب آهن , صنعت های شیمیایی و الکتریکی , بانک ها , شرکتهای بیمه و باربری , صنعت های استخراج ذغال سنگ و ایجاد فولاد و مواد نفتی را اکثر اوقات کمپانی سهامی مختص تشکیل میدهد . این مجموعه موسسات نیاز به سرمایه های عظیمی دارا‌هستند و می‌توانند با صادر شدن اسناد بهادار از قبیل سهام و اسناد قرضه , سرمایه های حتمی را , از پس اندازهای مردمان و یا این که بعضا از اداره ها , نظیر : شرکتهای بیمه , بانک ها , شرکت ها سپرده گذاری , مهیا کنند . ثبت کمپانی سهامی یگانه نوعی کمپانی سهامی است که سهام آن در بورس سندها بهادار داد و ستد نمی‌شود . اما فی مابین مردمان جامعه به سادگی قابل داد و ستد است درین گونه شرکت های مسئولیت سهامداران کمپانی به قروض کمپانی نسبت به سرمایه آنهاست این خصوصیات موسسات سهامی یگانه به شرکت ها وفادار محدود تشابه داراست مغایر موسسه ها تضامنی و در‌حالتی که سرمایه کمپانی به بدهی ها کفاف ندهد هریک از سهامداران بدون چاره نیستند میزان دارایی فردی خویش را صرف پرداخت بدهی کنند در شرکتهای سهامی مختص می‌باشند موقعیت ثبت کمپانی سهامی یگانه برای ثبت کمپانی سهامی یگانه دست‌کم تعداد اشخاص می بایست دست کم 3 نفر باشند که به سن رسمی هم رسیده باشند ( 18سال ) اعضای هیئت مدیره دست کم بایستی دو نفر باشند و دست‌کم دارای یک سهم هم باشند ضمنا نباید سوء پیشینه جزایی داشته باشند اعضای اساسی کمپانی

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 264 تاريخ : ساعت: 1:36

مدارک موردنیاز جهت ثبت کمپانی سهامی یگانه 1 ) دو رونوشت از بنیادنامه کمپانی که سهامدارن آن را امضا کرده باشند 2 ) از اظهار طومار کمپانی هم دو کپی گرفتن می بایست کامل شدن شود 35 % از سرمایه کمپانی که تعهد شده بود بایستی پرداخت شود و استشهاد بانکی بایستی برای آن تهیه و تنظیم شود و امضای تمام سهامداران الزامیست در اظهار طومار ذکر شده و مورخ ما بقی سرمایه کمپانی که مشتمل بر 65 % باقی‌مانده آن است می بایست در اظهار طومار ذکر شود و امتیازات سهام ممتاز کمپانی هم می بایست در اظهار طومار قید شود 3 ) دو رونوشت از نشست طومار مجمع همگانی تاسیس کنندگان کمپانی 4 ) می بایست گزینش مدیران و ناظران کمپانی سازه تائید هیئت مدیره باشد و نسخه برداری برابر اصل شده همگی اعضای هیئت مدیره کمپانی و یک ورژن از کارت ملی تمامیه اعضای کمپانی 5 ) ا گر اعضای هیئت مدیره و ناظران فرد حقوقی باشند یک ورژن از اخرین خبرنامه قانونی فرد حقوقی و یک ورژن برابر اصل شده کارت ملی و شناسنامه نماینده قانونی فرد حقوقی 7 ) اصل یا این که یک ورژن از سرپرست طومار 8 ) فیش 40/000 ریال بایستی پرداخت شود 9 ) در‌حالتی که کمپانی سهامدار با تابعیت غیر اهل ایران داشته باشد یک ورژن برابر اصل شده گذرنامه و در‌حالتی که فرد حقوقی باشد ترجمه سرپرست طومار اختیارنامه نماینده قانونی سهامدار غیر اهل ایران و مدرک ارائه ثبت کمپانی که نشان دهنده پایانی وضعیت کمپانی است 10 ) همگی اعضای هیئت مدیره موسسین رئیس برهان و ناظران می بایست سند عدم سوء پیشینه جزایی خویش را ارائه دهند 11 ) ارائه عهدنامه کمپانی و عهدنامه ناظران دستکم سرمایه کمپانی می بایست 100000تومان باشد و اعضا بایستی فیش بانکی که نشان دهنده ی واریز 35 درصد سرمایه کمپانی است را ارائه دهند موسسه ها سهامی مختص و موسسات وفادار محدود در کشور ایران یک‌سری تفاوت دارا هستند و تفاوت آنان درین است که کمپانی می‌تواند بوسیله سه نفرسهامدار هم تشکیل شود و سهام کمپانی سهامی مختص را میتوان فارغ از این ک در محل کار سندها قانونی ثبت شود مبادله کرد

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 219 تاريخ : ساعت: 1:32



برای تغییر‌و تحول نام کمپانی سهامی مختص مدارک پایین واجب است :

الف – گذشته از امضا صورت نشست تغییر‌و تحول نام , متقاضی می بایست برای پرداخت حق الثبت نام مبادرت کرده و سپس به واحد گزینش اسم در اداره ثبت شرکتها , جهت دریافت و ثبت , نام نو برای کمپانی مراجعه نماید .

ب – تشکیل نشست مجمع همگانی فوق العاده و بنا کردن صورت نشست آن به همراه امضاء هیات رئیسه در تحت آن

ج – رعایت لازمات اداری دعوت مبنی بر ضابطه تجارت و اساسنامه کمپانی

د – بعد از تهیه صورت گرد هم آیی , اصل صورت نشست و فهرست سهامداران حاضر در گردهمایی که صورتجلسه را امضاء نموده اند , فیش بانکی واریز مبلغ حق الثبت جهت تغییر تحول نام و اصل خبرنامه حاوی اطلاع رسانی دعوت از مجمع و مجوز دریافت شده به ثبت کمپانی ارائه خواهد شد , و بعد از تحویل همگی مدارک و قبول و تائید اسم نو , توسط مسئول گزینش اسم اداره ثبت شرکتها تغییر و تحول نام میسر خواهد بود .
ثبت صورتجلسه تغییرموضوع کمپانی سهامی مختص

برای تغییر و تحول مسئله کمپانی سهامی باید مراحلی را طی و شرایطی را فراهم نمود که عبارتند از :

الف – برگزاری گرد‌همایی مجمع همگانی فوق العاده و تنظیم صورت گردهمایی مشعر بر امضاء هیات رئیسه

ب – به دست آوردن مجوز برای زمینه نو اعلامی در صورت نیاز ( سازه بر حیث متخصص )

ج – بعد از تدوین صورت نشست اصل صورت گردهمایی و اسامی سهامداران حاضر در گردهمایی که به صورتجلسه را امضا نموده اند , و اصل خبر نامه دربردارنده اطلاع رسانی دعوت از مجمع و مجوز دریافت شده جهت مسئله تازه به اداره ثبت شرکتها تحویل داده خواهد شد .

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 248 تاريخ : ساعت: 1:32

ثبت تغییرات کمپانی سهامی یگانه
ثبت صورتجلسات تغییرات در موسسات سهامی مختص همچون دیگر شرکتها در قالب تنظیم صورتجلسه شرکتها و در مرجعیت اداره ثبت شرکتها و شرکتهای غیرتجاری به ثبت می رسد . این صورتجلسه مربوط به مجمع همگانی فوق العاده بوده و پس از امضا حداقل دوسوم اعضا ی کمپانی که دارای بیشتراز نیمی از سهم کمپانی میباشند اعتبار میابد .

ثبت صورتجلسات تغييرات در موسسات سهامی مختص

شرکت‌ها متشکل از دو نهاد تصمیم گیرنده و سازمان کننده هستند : 1 – مجمع همگانی فوق العاده , مجمع همگانی معمولی و 2 – گرد هم آیی هیأت مدیره .

تغییرات در کمپانی سهامی یگانه با عنایت به دسته تغییر در ناحیه مسئولیت هر کدام از این ارگانها می باشد .

• مجمع همگانی فوق العاده

ساخت تغییردر نام کمپانی , تغییر‌و تحول محل و مکان , تغییر تحول در نوشته اساسنامه , الحاق به مورد عمل و تغییر تحول در قضیه کمپانی , ورود و خروج سهامداران , مخلوط و انحلال کمپانی در حوزه صلاحیت مجمع همگانی فوق العاده است .

• مجمع همگانی معمولی

تنظیم صورت حسابها و بیلان مالی و مالیاتی و گزینش و انتصاب اعضای هیات مدیره در صلاحیت مجمع همگانی معمولی کمپانی است .

گرد هم آیی هیات مدیره

اعمال هر جور تغییر تحول در تعداد یا این که سمت اعضای هیأت مدیره , انتخاب و تغییر و تحول مدیریت دلیل و تعیین صاحبان امضای کمپانی درصلاحیت جلسات هیأت مدیره است .

برای اعمال هرگونه تغییر تحول در کمپانی سهامی یگانه ضروری به تهیه صورتجلسه کمپانی برای تغییرات مرتبط با همراه خبر نامه قانونی ثبت کمپانی و خبرنامه پایانی تغییرات کمپانی به انضمام فتوکپی کارت ملی همه اعضای کمپانی به اداره ثبت شرکتها تسلیم گردد .
برای انجام بعضا از این تغییرات اضطراری است به طورهمزمان دو یا این که یکسری صورتجلسه‌‎ که مکمل یکدیگر می باشند تهیه گردد .
 

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 223 تاريخ : ساعت: 1:31

آنچه کپی رایت و علائم تجاری از آن محافظت می کنند

کپی رایت تضمین می کند "آثار منحصر به فرد از مبدا" ساخته شده در یک ساختار غیرقابل تصور یا ثابت. این بدان معنی است که انسان در هر صورت با کمترین تخیل احتمال بیشتری دارد که در آفرینش آن شرکت نکند. علاوه بر این ، کار باید در یک محیط رضایت بخش و بدون تغییر انجام شود. آثاری که قانون کپی رایت تضمین می کند در طبقه بندی های زیر قرار می گیرند:

نوشتن

موسیقی

نمایش (یعنی ، نمایشنامه)

تقلید و حرکت

کاردستی (یعنی تصویرگری ، واقع بینانه و مجسمه سازی)

فیلم ها و کارهای رسانه ای متفاوت

حساب های صوتی

طرح

کپی رایت کلمات یا عبارات را ایمن نمی کند مگر اینکه آرم همراه با خلق کافی داشته باشد. شما نمی توانید یک مرحله از حق چاپ استفاده کنید. در هر صورت ، می توانید علامت تجاری را بدون آرم پیوست شده علامت تجاری بزنید. اصطلاح مورد اشاره باید کاملاً منحصر به فرد باشد و از اهمیت کمکی و نامربوط به دلیل اصلی آن برخوردار باشد. به همین ترتیب باید یک دولت یا شرافت خاص را نیز بشناسد. عباراتی از جمله عبارت های عامیانه ، شعارها ، شعارها یا تبلیغات می تواند علامت تجاری را بدست آورد.

استعلام استفاده از عبارت شما

دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایران اجازه ثبت مارک های تجاری را برای استفاده در یک منطقه جغرافیایی خاص در یک فرضیه نوآوری برای اولین بار اجازه می دهد. از طریق جستجو در پایگاه داده سیستم جستجوی الکترونیکی ، می توانید بررسی کنید که آیا بیان شما در حال حاضر دارای یک علامت تجاری ثبت شده است یا خیر. به شرطی که این کار را انجام دهد ، شما نمی توانید این عبارت را ثبت کنید. در صورت عدم امکان ، می توانید با گردآوری یک برنامه ، برای یک علامت تجاری ثبت نام کنید.

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : آنچه کپی رایت و علائم تجاری از آن محافظت می کنند, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 231 تاريخ : ساعت: 21:4

بهترین روش برای کپی رایت از یک نام و لوگوی شرکت
کالاها یا اداره هایی را که می توانید از آن استفاده کنید ، به تصویر بکشید. تصویر باید روشن باشد. با راهنمای کاربری شناسایی کالاها و خدمات برای ارسال محصولات یا اداره های خود هدایت شوید (به منابع مراجعه کنید).

 

در سیستم جستجوی الکترونیکی تجاری مارک تجاری  به صورت آنلاین جستجو کنید تا تصمیم بگیرید که آیا اثاثیه معادل آن وجود دارد یا مانند مواردی که به طور مؤثر ثبت نام کرده اند وجود دارد (به منابع مراجعه کنید). به یک فرصت خاموش که باید از طریق یک ساختار جستجو کنید ، به یک کد برنامه نیاز دارید.

برنامه کاربردی علامت تجاری خود را بر اساس وب با استفاده از ضبط کنید - سیستم برنامه الکترونیکی تجاری علائم تجاری (به منابع مراجعه کنید). ساختار برنامه را گردآوری کنید ، هزینه های ثبت نام را پرداخت کرده و ساختار را به صورت مشروعیت به در وب ارائه دهید. برای جدیدترین ظرافت های هزینه ، به برنامه هزینه مراجعه کنید (به منابع مراجعه کنید). توجه داشته باشید که اندازه گیری هزینه ها به همین ترتیب به گروه بندی کالاها و سرمایه گذاری های شما نیز بستگی دارد. مجدداً ، می توانید یک برنامه کاغذی را ضبط کرده و آن را از طریق نامه عادی ارسال کنید به: کمیسر مارک تجاری. توجه داشته باشید که اقامت برنامه از طریق نمابر تأیید نمی شود.

برای شماره متوالی برنامه خود را محکم آویزان کنید. در صورت بروز یک برنامه آنلاین ، سریعاً این شماره را دریافت خواهید کرد ، در حالی که در صورت اسکان پست الکترونیکی نیمی از ماه طول خواهد کشید. لازم است از شماره متوالی برای همه مکاتبات آینده خود با استفاده کنید.

پیش بینی کنید که یک واکنش باید در طی چهار ماه از تاریخ ضبط به درخواست شما پاسخ دهد. با این وجود ، ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد تا استراتژی برنامه مطلق به پایان برسد. می توانید وضعیت برنامه خود را از طریق پایگاه داده بازیابی مارک تجاری و ثبت نام ها بررسی کنید (به منابع مراجعه کنید). پیشرفت برنامه خود را هر سه تا چهار ماه نمایش دهید.
گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : بهترین روش برای کپی رایت از یک نام و لوگوی شرکت, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 270 تاريخ : ساعت: 21:2

طریق ثبت کمپانی در قزاقستان

1 - تسلیم تمامی مدارک نامبرده به سازمان دادستانی
2 - تطابق مدارک با قانون ها قزاقستان بوسیله سازمان دادستانی
3 - ورود داده ها مرتبط با تاسیس کنسولگری , شعبه یا این که شعبه جداگانه در بانک داده ها کشوری و صادر شدن رسید مبتنی بر آن
4 - ثبت نام و نشان کمپانی در سازمان آمار و مالیات
5 - اخذ مهر رسمی
6 - بهره‌برداری اکانت در بانک
7 - گرفتن مجوز ذی‌ربط از سازمان هجرت ( درصورتی که که کمپانی , شعبه و یا این که نمایندگی بخواهد کارمند یا این که فرد فرنگی استخدام کند ) .
• نکاتی که درباره با ثبت کمپانی در قزاقستان بایستی بدانید :
- در قزاقستان هر شخصی به صورت فردی و یا این که به صورت مشارکتی میتواند جواز انجام کار تجاری دریافت کند ولی در حالتی که شخصیت حقوقی تاسیس نکرده باشد در این حالت جواز صادره برای شخص یا این که اشخاص مزبور صرفاَ جهت انجام کار معین شده بود و به هیچ وجه خاصیت یک کمپانی را در برنخواهد داشت .
- ثبت نمودن کمپانی به صورت میانگین بالغ بر 1000 دلار برای متقاضی ها هزینه دربرخواهد داشت .
- سازمان دادستانی پیاله برهه زمانی 10 روز کاری بایستی پروسه ثبت را انجام دهد که معمولاَ در کار بیشتر ارتفاع می‌کشد .
قابل ذکر است که ثبت نمایندگی یا این که شعبه صرفاَ مجوزی برای ارائه سرویس ها و یا این که تولیدها کمپانی با اهمیت بوده و قابلیت و امکان انجام عمل تولیدی را نخواهد داشت . علاوه بر این , میزان دارایی از خویش نداشته و همگی بودجه های آن وابسته به کمپانی کلیدی خواهد بود . لذا ثبت شعبه و یا این که نمایندگی برای یک کمپانی فرنگی در ضابطه میهن قزاقستان به منزله ساخت یک شخصیت حقوقی نبوده و نمی تواند از گنجایش های کار یک کمپانی داخلی منفعت چیره شود . به همین خاطر , موفق شرکت ها فرنگی که قصد انجام کار های تولیدی یا این که خدماتی در قزاقستان را دارا‌هستند مبادرت به ثبت موسسه حقوقی محلی می‌نمایند

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : طریق ثبت کمپانی در قزاقستان, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 263 تاريخ : ساعت: 16:3

شیوه ثبت کمپانی در دزفول

مرکبات دزفول بخصوص پرتقال از تندرست ترین و مرغوب ترین گونه مرکبات سرزمین محسوب می‌شوند . همینطور , دزفول از لحاظ ایجاد گل های رز و مریم در سرزمین بالاترین سکو را دارااست . به طوریکه بخش بخش اعظم ای از محصول ها گل دزفول به بقیه استان ها و آن سوی مرز صادر میشوند . این شهر قشنگ , به دلیل گنجایش ها و قابلیت و امکان های زیادی که دارااست , زمان های بی نظیری را برای سپرده گذاری و تاسیس کمپانی مهیا آورده است . ثبت هریک از موسسه ها قوانینی دارااست که به صورت مختصر بدین موقعیت میپردازیم . موسسات دارای مسئولیت محدود : . دستکم سرمایه محدودیتی ندارد و دست کم هیات مدیره 1 نفر یا این که بیشتر و مسئولیت شرکا به میزان سهم الشرکه هر سهیم می‌باشد . شرکتهای سهامی یگانه : دست‌کم سهامداران3 نفر است . دست کم سرمایه صد هزار تومان و دست کم هیات مدیره یا این که مدیران 3 نفر و مسئولیت شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام هر سهم دار محاسبه می شود . شرکت ها سهامی عام : دست‌کم تعداد سهامداران 5 نفر است . دست کم سرمایه پنج میلیون ریال است . سهامداران صرفا به میزان سهامشان مسئول تادیه دیون کمپانی اند ; خیر بیشتر . کمپانی نسبی : دست کم اعضا 2 نفر است . دست کم سرمایه محدودیتی ندارد و دست کم هیات مدیره یک نفر یا این که بیشتر و مسئولیت شرکا به نسبت سهم الشرکه هر سهیم است . کمپانی تضامنی : در کمپانی تضامنی دست کم اعضا 2 نفر است , برای دست کم سرمایه محدودیتی نیست , دست کم هیات مدیره یا این که مدیران یک نفر یا این که بیشتر و مسئولیت شرکا نامحدود است و هر سهیم مسئولیت بدون نقص دارااست .
کمپانی مختلط غیرسهامی : دست کم اعضا 2 نفر است , دست‌کم سرمایه محدودیتی ندارد , دست‌کم هیات مدیره یک نفر یا این که بیشتر
 

گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند...
ما را در سایت گام به گام مراحل ثبت شرکت و برند دنبال می کنید

برچسب : شیوه ثبت کمپانی در دزفول, نویسنده : MONA companyandbrandsabt بازدید : 249 تاريخ : ساعت: 16:19